fredag 27. april 2012

Criss Cross kort

God morgen! :-)
Her kommer et nytt kort jeg har laget. Ble inspirert av en utfordringsblogg (TOMIC tror jeg), til å lage et criss cross kort. Jeg rakk aldri å delta i selve utfrodringen, men ble i hvertfall inspirert til å lage et criss cross kort! Det er første gang jeg lager.
Fargene på dette kortet er inspirert av et kort jeg fant i bloggen til Henrikke, da det var blog hop med WOJ. Mye lekkert der inne - anbefaler alle å ta en titt :-)

Takk for at du ser! Blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg :-)

Material liste:
Mønsterark: Magnolia
Bazzil kartong: admiral og white
Blomster: Storyteller
Puncher: Martha Stewart pine punch og kant punch
Cheery Lynn dies mini butterflies og en doily, husker ikke hvilken det var nå i farta (litt tidlig på morgenen... ;-)  )
Stempel: Magnolia (vet ikke hva det heter, men kom med den siste stempelklubb-pakken), fargelagt med distress inks.
Kantene er svertet med cats eye brown.

2 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe flott kort. Criss cross er et gøy annerledes kort som ikke tar så lang tid å lage. Ha en fin helg :)

Marthe sa...

Åhh så fine farger du har valgt! Dette var et flott kort!