fredag 20. april 2012

Stationery box

Ja, jeg bare sier det: et innlegg i dag også!! :-) hehe.
Prøver å skjerpe meg, og nå har jeg i hvertfall klart å poste to innlegg på to dager - det er ikke verst altså!
I morgen tror jeg nok det kommer et innlegg om handlingen min, for idag lå det hentelapp til meg i postkassa! *jippiiiii* ;-) Gleder meg til å hente pakken! 

Legger ut bilder av to stationery bokser som jeg har laget. Disse ble laget til morsdagen, og jeg laget en til mamma og en til svigermor. Begge boksene ble tatt godt i mot. Jeg laget noen kort i samme mønsterark som selve boksen, ellers så fylte jeg opp med kort jeg hadde ferdig. Laget små pakkelapper av resteark. Alle kantene er svertet og sydd rundt - det var litt av en jobb! Men synes det blir veldig gjennomført og fint :-)
Fikk dessverre ikke tatt bilder inni av den boksen mamma fikk (den lilla).
Arkene jeg har brukt er pion design. Stemplene selvfølgelig fra Magnolia, fra fjorårets vårpakke (stempelklubben) <3 Fant noen dikt om mor på nettet, det ene på scrapping.no og det andre googlet jeg etter.



Takk for at du ser! Blir veldig glad hvis du legger igjen et spor etter deg!

4 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe flotte bokser. Liker de virkelig godt. Knalle gaveideer :)

~Kjersti~ sa...

For en jobb du har gjort! De ble skikkelig lekre!

Irene sa...

Så flotte gaver du har laget! Nydelig pyntet!

Har jo sett det finnes tutorial på denne, hadde vært moro å prøve en gang jeg har goood tid. :-)

mellem sa...

Kjempeflotte bokser. Har selv en der selve boksen er laget ferdig, men trenger å sette meg ned å lage innholdet. Litt av en jobb å lage alt, så håper mottakerne blir fornøyde