torsdag 19. april 2012

Bursdagskort

Nå er det lenge siden jeg blogget sist, men det betyr ikke at jeg ikke har laget noe i mellomtiden :-)
Jeg fikk ei lita jente i slutten av januar, samt at jeg har ei jente på 4,5 år - så da har man i grunnen nok å henge fingrene i om dagen! :-)

Jeg kommer til å poste det jeg har laget litt etterhvert her, samt at jeg venter på en stoooor pakke med grand calibur maskin, masse dies og puncher <3 Kjøpt masse "snacks" for bursdagspengene jeg fikk :-)
Dette kortet som jeg legger ut nå, er et som bestefar fikk til sin 75 års dag. Jeg hadde ikke hatt overskudd eller kreativitet til å lage et spesielt til ham, pga han fylte år ikke så lenge etter at jeg hadde termin. Men synes kortet passet til ham allikevel :-)
Beklager at bildene ikke er helt på topp, rakk ikke å ta før vi dro i bursdagen så de ble tatt hjemme hos jubilanten i hui og hast før vi dro hjem igjen :-)
Takk for at du ser!

3 kommentarer:

~Kjersti~ sa...

JUHU! Nytt innlegg! :D Tenker oldefar/bestefar ble skikkelig glad for kortet! Det var sprekt! :)

Marianne sa...

Veldig fint kort. Og synes det passet kjempefint til en 75 åring.
Gratulerer med nr.2! Scrappetid får vi mye av når vi blir gamle....
Fant bloggen din via scrapping.no, gleder meg til å følge med.

Linda sa...

Nydelige kort. Veldig mye fint i bloggen din. Ha en fin dag :)