onsdag 29. august 2012

Bryllupskort

Nå er det jo usannsynlig lenge siden jeg har oppdatert bloggen min ser jeg.... *flaut*
Skal sies at det ikke har vært så mye kortlaging i sommer. Har ikke så mye inspirasjon da. Regner med at det tar seg opp igjen utover høsten :)
Her er et bryllupskort jeg laget til et vennepar av oss som giftet seg i sommer :)
Kortet er nok en smule inspirert av de vakre kortene Camilla Støen lager :)
Takk for at du ser! Blir glad for kommentarer :)

(Beklager dårlige bilder altså, det beste bildet har jeg klart å slette på en eller annen finurlig måte...)








4 kommentarer:

Marthe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Marthe sa...

WOW nydelig kort med lekre detaljer!!

Tove sa...

Ja Camilla lager nydelige kort, men dette var også veldig flott:) Liker hvordan du har satt sammen motivene. Tenker mottakerne blir veldig glad:)

Tone K. sa...

Nydelig bryllupskort !! :)
Så mange flotte detaljer...skikkelig fint ! :)