fredag 14. september 2012

Bursdagskort til min kjære bror!

Har laget et posekort etter en tutorial jeg fant i et av Magnolia Ink bladene. Kortet mitt ble litt mindre, pga hadde mindre pose.
Har brukt et av de nye stemplene som kom i høst kitet til Magnolia stempelklubben. Synes det passet godt til broren min, for han er glad i jakt og friluftsliv (og så bor han i "elg-land" :-D ).
Arkene er fra MME, en kolleksjon fra i fjor eller året før mener jeg. Synes uglene og fargene passet godt til en friluftsmann :-)
Jeg har også brukt doo hickeys fra Magnolia, gjerdet som Elgen står bak. Motivet er malt med distress re-inkers.
Det er rom til å putte penger inni, der hvor jeg har brukt en av MS punchene mine til å lage en bord.
Takk for at du ser :-) Blir glad for en kommentar eller to!
Og ikke minst: Gratulerer så mye med 26 års dagen lillebror!!




4 kommentarer:

Tone K. sa...

Åhh...så herlig og morsomt kort...og ikke minst søtt :)
Den elgen var jo bare supersøt :)
Flotte farger, papir og detaljer også :)

Irene sa...

Morsomt kort til en jeger/friluftsmann! Det magnoliagjerdet har jeg hatt liggende en stund, men ikke kommet så langt til å bruke. Man glemmer litt av alt det utstyret man har i hus.

Kreativelena sa...

Råkult kort.. I løøøøøv de uglene.. :-)

Anne Lill sa...

Kjempestilig elg kort!! Hadde passet til onkelen her i huset og :)