søndag 3. februar 2008

Da har jeg fått scrappa litt i helga :)

Ja, da har jeg fått scrappa to kort i helga. Er veldig fornøyd med innsatsen:) hehehe
Men kan ikke legge de ut ennå, for det ene er til min kjære mor på morsdag - og jeg vet at hun er inne og sjekker bloggen min med jevne mellomrom... så jeg får legge det ut til søndagen igjen - for da har hun fått det!

Jeg har også scrappet et bursdagskort til ei lita jente som blir 1 år snart, men kan heller ikke legge ut bilde av det - for mammaen hennes er også innom her av og til :D Men legger ut etter at det er levert. Det er enda over en måned til da... :)

Ellers så skal jeg scrappe noen flere kort i nærmeste fremtid. Min kjære bestefar og farfar har nemlig bursdag om kort tid. Det er imidlertid en utfordring å skulle lage kort til eldre menn:) Men jeg finner nok på noe!
Og så må jeg selvsagt lage et Valentine's kort til min kjære:)

Takk for kommentarer på det jeg har laget til nå!! Kjempe koselig!! :)

1 kommentar:

~Kjersti~ sa...

Snakk om å være på forskudd!! Her er det meste som gjøres på etterskudd; dessverre. I helga ble faktisk et bursdagskort til JE til og et kombinert morsdags- og bursdagskort til kjære mor som har bursdag 9.feb. Akkurat det er jeg litt fornøyd med, da!

Må få laget et bursdagskort til Heidi som hadde i slutten av januar også. Ting tar tid! *flau*

Blir gøy å se kortene du har laget, men jeg synes det varlitt lenge å vente!!

Tips til mannekort: Printe ut bilde av en bil, en sigar, eller et eller annet han interesserer seg for, og bruk det som hovedmotiv på kortet. Gjerne vintage!:)

Dette ble visst litt i lengste laget..