onsdag 30. januar 2008

Julekorta jeg scrappa :)






Her kommer da julekorta som jeg scrappa til julen 2007. Ikke så veldig avanserte, men jeg synes ikk de ble så verst allikevel! (skryte, skryte, skryte... :P)
Ser at bildene er litt uskarpe når man klikker på dem... men det er ikke så mye å gjøre med nå:)
Jeg har brukt clearstamps med julemotiv på alle korta bortsett fra det som det er bilde av alene.
Så får vi se hvordan årets julekort blir - om de blir mer avanserte og kanskje litt mer fancy :D hehehe.




3 kommentarer:

mor sa...

SÅ FINE JULEKORT. PRØVER Å KOMME MED KOMMENTAR I DAG OGSÅ, VELDIG VANSKELIG

~Kjersti~ sa...

Synes julekorta dine ble skikkelig fine, jeg! Som du vet pryder det veggen her hjemme hos oss! :)

Anonym sa...

Veldig fine julekort!=) Du er kjempeflink;) Kanskje jeg må scrappe noen julekort jeg også neste år=)