fredag 25. januar 2008

Da har jeg vært i byen og shoppa scrappesaker :)

Ja, da har jeg fått svidd av litt penger på mer papir og utstyr til scrappinga mi:)
Jeg har også gått til innkjøp av en cuttle bug og et alfabet til det... og det kosta jo LITT kan man si:) Men tror nok det kommer til å bli mye brukt.
Jeg har også kjøpt noe pynt, knapper og blomster. Jeg skal nemlig prøve å lage min første LO :) det gleder jeg meg til. Så imorgen tenker jeg at jeg kommer til å være fult opptatt med scrapping.
Kommer til å legge resultatet ut her... så da var det bare å vente i spenning - det gjør i hvertfall jeg!!

2 kommentarer:

~Kjersti~ sa...

Åh, jeg gleder meg til å se!! Var innom der i går jeg også; kjøpte noen nye papirer. Mens jeg var der, pakka de opp en eske med nye papirer. Det er noe av de fineste papirene jeg noen gang har sett!! Jeg MÅ opp dit i dag! *flau*

Sitter hjemme med uvi, ikke noe særlig. I kveld skal vi ha overraskelsesmiddag for svigers som har 40 års bryllupsdag.

Anonym sa...

Jeg har også vært å handlet cuttelbug i dag=) Ble fristet av noe som heter cirelcut eller noe sånt?! Kostet 3700.. kjempekjekk.. må nok spare litt i tilfelle=)