torsdag 7. februar 2008

litt mer scrapping :D

Ja, da har jeg fått laga et kort til som jeg skal sende inn til konkurransen. Ble litt mer fornøyd med dette kortet enn det første! De er veldig forskjellige for å si det sånn :)
Kommer til å legge de ut her etter at konkurransen er overstått - og det er imorgen en eller annen gang... Blir spennende å se hvordan det går!

Ellers så hadde jeg et lite raid i går, med innkjøp av mer scrappeutstyr. Hadde kanskje håpa at jeg fikk det idag, men det kommer nok imorgen - og da har jeg plenty å kose meg med i helga :D
Handla en del på papir i hjertet og en annen butikk som heter Kreativ hobby. Bestilte alt på nettet da. En del papir, noen dies og noen stempel ++ :)
Det er ikke så lett å skulle handle utstyr til scrapping i butikk med en liten baby, for de er ikke like fascinert av scrapping ennå som det mammaen er:) hehehe. Så da er internett shopping et VELDIG bra alternativ :D

Ingen kommentarer: