onsdag 6. februar 2008

Konkurranse : )

Da har jeg tenkt å levere mitt første bidrag i en konkurranse på scrapping.no !!
Det er en kort konkurranse, jeg liker egentlig best å lage kort.
Oppgaven består i å lage et kort med tekst og et stempeltrykk, og det skal være til noen du er glad i - enten det er morsdagskort eller valentines kort, eller bare et kort til en du er glad i :)

Jeg fikk laga et kort i går, er ikke sånn super fornøyd med det, men man kan levere inn 3 bidrag i konkurransen - så jeg bruker nok dette kortet også. Har jo laget et morsdagskort som jeg kunne ha brukt, men det mangler stempeltrykk - dessverre!! Og det blir ikke noe fint hvis jeg prøver å lure på et stempel heller :)

Jeg er fornøyd bare jeg får 1 stemme... men jeg er jo nubi (altså nybegynner :D ), så jeg burde vel kanskje være fornøyd med at jeg får lov til å være med:) hehehehe.

1 kommentar:

~Kjersti~ sa...

Jeg synes du er KJEMPETØFF som hiver deg med i en konkurranse!! Lykke til! :)