tirsdag 4. mars 2008

Siden sist...




Ja, det har skjedd en del siden sist jeg var inne og skrev her :) Jeg har posta to nye kort til kort-o-mania'n på scrapping.no. Og jeg "sprengte" min forrige rekord i antall stemmer som korta mine fikk *LOL*. Så kanskje jeg er på riktig kurs med korta mine nå... :D
Dette er da korta jeg sendte inn:

På fredagen så var datteren min (på 6 måneder) :), 2 av venninnene mine (Solveig og Cecilie) på bytur til Larvik. Vi skulle selvfølgelig i en scrappebutikk og shoppe litt. Og shoppet det fikk vi!! Vi var på Kreativ Hobby. Dette handlet jeg:


Og igår (på mandag) hadde jeg besøk av Cecilie, og da laget vi eksplosjonskort! Det var veldig artig:) Vi laget riktignok bare av vanlige ark, måtte ha en mal før vi bega oss ut på kartongen, hehehe. Så når svigerinna mi har bursdag (og det er ikke lenge til) så får jeg prøve å lage et kort til henne...

Ingen kommentarer: