mandag 24. mars 2008

Da har jeg lært noe nytt idag :D

Jeg var inne på forumet en tur, og der lå det en "oppskrift" på hvordan man kan lage runde tekststempler selv!!!
Helt supert! Det er sånn man kan spare noen kroner på, og heller kjøpe noe annet i stedetfor :D

Nå har jeg allerede laget 5 stk! Til å begynne med var det ganske vanskelig å få ringen rundt teksten til å være midtstilt - eller hva jeg skal kalle det. Men fikk forklaring på det også :)
Er bare såååå fornøyd nå!
Skal vise dere noen av "stemplene" jeg har laget, bare jeg får laget noen kort med dem på.

Forøvrig har jeg laget nesten en LO i helga :) Den er ikke helt ferdig ennå. Det er et slektstre til albumet jeg lager til datteren vår:) Er fornøyd hittil. Venter egentlig bare på vårpakka til Magnolia, og håper det er en sittende Tilda med der, for det er i grunn det jeg trenger - så er jeg ferdig!! :)
Gidder ikke å legge ut bilde av LO'en før den er ferdig... så dere må nok vente litt til :P

1 kommentar:

~Kjersti~ sa...

Gleder meg til å se LO'en din! :)

Oppdaget også den kjekke oppskriften på forumet, men tror ikke jeg har funnet noen lur måte på det med midtstilling. Kanskje du må lære meg? :) Jeg har ikke den nyeste Officepakka, så jeg måtte til på JEs PC for å få laget dem. Må se om jeg klarer på min egen.. etter hvert! ;)

Nå må jeg på branntomta og hente ut tingene mine..Mye annet jegheller ville gjort siste dageni ferien min altså!! ;)

KOS deg!