lørdag 22. mars 2008

God påske!!



Ja, da var det visst en stund siden jeg hadde vært her inne og oppdatert bloggen min :)
Det har ikke skjedd sånn super mye siden sist, men noen kort har jeg fått laget i hvertfall.
Legger de ut her til spott og spe :P hehehe

Denne uka rekker jeg ikke å levere inn noe bidrag til kort-o-mania 7 på forumet - kjenner det irriterer meg LITT!! :D
Men, men - sånn er det :) Det er jo påske, og da skjer det jo litt :)
Vi har blant annet vært i Badeparken med lille snuppa vår, vi har vært en tur på Gautefall, i går hadde vi besøk av mine foreldre og broren min - og jeg lagde lammelår med ovnsbakte poteter og grønnsaker til. Det ble faktisk veldig godt! Idag skal vi en tur til svigers i Kragerø og imorgen skal vi til foreldrene mine å spise middag. Så det er et hektisk program når man har små barn :) Alle vil hilse på og se :) Det er jo koselig, men kan også være slitsomt :) Mora er i hvertfall helt gåen når klokka nærmer seg ni på kvelden :P hehehehe

God Påske!

1 kommentar:

~Kjersti~ sa...

Grattis med nyheten!!

Jeg likte skikkelig godt det kortet med gamlingene på!! De er så tøffe de trykkene!! Også har du fargelagt dem kjempefint! Fint oppsett på kortet også!