tirsdag 24. september 2013

Scrappetreff med Scrappefruene!

Ja, så har jeg vært på Scrappetreff med Scrappefruene igjen! Det er alltid koselig :-) Denne gangen feiret vi 1 års dag, og loddet ut mange flotte premier. Kommer til å vise litt av produksjonen i dette innlegget. Tør nesten ikke si hvor lang tid jeg brukte bare på å fargelegge stempeltrykket denne gangen *dåååån* :-P hehehe. Har fargelagt med distress ink refills.
Laget dette kortet med høstutfordringen hos Hjerteboden i tankene :-) Laget også matchende box til å putte telys i.

Papirene er fra Maja Design, fjorårets høstkolleksjon. Stempelet er fra Magnolia, og kom i fjorårets stempelklubb pakke på høsten. (Veldig mye fjorårets altså... )
Blomstene er fra Prima og Papirdesign. Bladene er stanset ut med Magnolia doo hickey dies. Hjørne diesen er en gammel utgått skatt fra Quik Kuts, som jeg var så heldig å få låne av mine gode venninne, Kjersti :-)




Innsiden av kortet er pyntet med brune paneler av Bazzill kartong, mønsterark fra Maja Design, nøttestempel fra Magnolia og tekststempel fra Tim Holtz. Synes teksten var veldig fin!! Kjøpte dette nytt på treffet.
Her ser dere både kortet og telysesken vi laget som felles scrapp. Den var superenkel og supermorsom å lage  :-) Laget en som matchet kortet mitt. Blonden er kjøpt på Scrappehjertet, blomster fra Papirdesign, liten hjertecharms fra Storyteller, og blad er samme Magnolia doo hickey som på kortet.

Detaljbilde av pynten på telysesken. Synes dette bildet ble litt morsomt, for hvis du ser godt etter ser du speilbildet mitt i hjertecharmsen (litt prega av CSI :-P) hehe :-)
Takk for at du ser!

Deltar med dette i utfordringen til Hjerteboden #9: høst + brunt + oransje.

1 kommentar:

Audhild sa...

Nydelig, både kortet og esken til telys.
Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
Klem, Audhild