mandag 8. oktober 2012

Anonyme timeglass del 4

Ja, da vare det siste bidrag til anonyme timeglass. Er overrasket over at jeg har klart å lever inn til alle deloppgavene!!
Synes det har vært utfordrende, men veldig moro!

I denne siste oppgaven skulle vil lage matchende sett bestående av tre deler. Jeg har valgt å lage en hjerteboks, en flasketag og et bordkort.
Har brukt ark fra Pion Design, blomster fra Prima og Kort og Godt, litt tulle fra Bazzill, noen pyntebær fra Magnolia og perlestråene er WOC (tror jeg...) :-)






7 kommentarer:

Ida / Little sa...

Så nydelig og delikat sett! :)

anette_s sa...

Så flott det var :)
Lyse blått er jo så nydelig!
Festlig at vi begge har laget hjerte boks :D
Og tusen takk for kjempe koselig kommentar i min glogg ;)

Monika sa...

Så flott matching sett du hadde lagd :) Nydelige farger og flott pynta :)

Julekula jeg har lagd var det en del arbeid med ja. Jeg har stanset ut 20 sirkler som jeg har bretta og limt sammen :)

Tove sa...

Dette var et søtt og delikat sett:) Tusen takk for fine ord i bloggen min:)

Anne Gerd sa...

Så nydelig julesett du har laget:)

Elizabeth sa...

Nydelig sett, altså! Den hjerteboksen falt jeg pladask for! Flotte detaljer og nydelig design! Klem, Elizabeth

Tone K. sa...

wow....så flott !! :)
For et fantastisk sett....utrolig lekkert altså :)
Gosh....jeg forstår nå hvorfor jeg ikke meldte meg på denne utfordringen.....dette hadde ikke jeg hatt fantasi til å komme med :)
Knallfint ! :)