fredag 30. desember 2011

57 kort så langt i år!






Ja, har prøvd meg i 100 kort klubben på scrapping.no, men det var nok litt vel ambisiøst... :S men er over halvveis til hundre, så da kan jeg vel ikke klage :-D
Barnevognkortet var til min nieses dåpsdag. Julekortet var et bidrag til en maratonoppgave på scrapping.no, de tre småkortene er til nye prinser som blir født :-)
Kommer flere bilder i neste innlegg av andre kort jeg har laget. Får ikke plass til alle i dette.... Er visst litt dårlig på å holde bloggen min oppdatert :S

7 kommentarer:

Cornelia sa...

Jättejättefina saker du gör!

Fantastiskt fin barnvagn och såååå söta små kort!

Jag är imponerad!

Gott nytt år!

Merethe sa...

Så nydelig, barnevognen er bare rålekker.
Klem fra Merethe

AnneiSkogen sa...

57 kort må man da kunne kalle effektivt!
Og det barnevogn-kortet var helt FANTASTISK nydelig!

Turid sa...

Her var det mange lekre kort og andre papirprosjekter! Skikkelig stilig den barnevognen!
Takk for titten :)
Hilsen Turid.

Ellen sa...

Barnevogna var jo bare sååå søt! :)

Heidi sa...

slike barnevogner er bare helt herlige:) har laget noen slike welv også og er like moro hver gang. Var masse flott å hvile øynene på i bloggen din her.

Heidi sa...

slike barnevogner er bare helt herlige:) har laget noen slike welv også og er like moro hver gang. Var masse flott å hvile øynene på i bloggen din her.