torsdag 31. mars 2011

K-O-M nr 3


Ja, så var det et nytt kort denne uken også!
Jeg laget dette bidraget til kort-o-mania nr 3 inne på Scrapping.no .
Denne uken fikk bidraget mitt mange stemmer!! Og det er jeg veldig stolt over :) Har faktisk satt ny rekord. Takk til dere som stemte på meg :) *koooos*
Synes det er så spennende med disse kort konkurransene de arrangerer på forumet. Holder for tiden på å klekke ut ny ide til denne ukas oppgave som heter høytidelig. Da skal man enten lage bryllupskort eller konfirmasjonskort.
Legg gjerne igjen en liten hilsen her i bloggen min :)

2 kommentarer:

livmme sa...

heisann!
Såg dette kortet i KOM og det fikk min stemme! Helt nydelig og så er jeg glad i lilla også da <3 utrolig lekkert med gull på kantene her altså!

Camilla sa...

Likte veldig godt fargevalget ditt på kortet. Fine detaljer.