søndag 13. februar 2011

Kort i 2011







Etter å ha vurdert mye fram og tilbake om jeg skal prøve å være med på/i 100 kort klubben på scrapping.no - så tror jeg jaggu meg jeg skal hoppe i det!!

Det er veldig lenge siden jeg har lagt ut noen nye innlegg her i bloggen, men tror jeg har fått en ny giv på det å scrappe/lage kort nå!
I høst flyttet vi nemlig, og det innebar at jeg har fått meg en veldig bra scrappeplass :-) Har allerede laget 13 kort hittil i år - og det er ikke verst... men for å klare 100 kort i 2011 så må jeg holde tempoet oppe!
Håper at dette vil inspirerer meg/pushe meg til å lage noen flere kort enn hva jeg har gjort tidligere!

Her legger jeg ut bilder av kortene jeg har laget hittil i år. Som dere ser så har jeg fått dilla på Magnolia stempler (har vel egentlig alltid hatt det...) og begynt å fargelegge dem med distress ink refills :-)
Blir glad for kommentarer!!

Ingen kommentarer: