lørdag 28. mars 2009

Noen flere kort fra meg





Her har jeg laget noen forskjellige kort. Det siste er laget etter insipirasjon fra K-O-M, hvor man skulle lage et kort inspirert av "rockabilly"-bilde (det er det runde kortet). Det nest siste kortet, i duse farger, er laget etter en skisse - også hentet fra K-O-M. Ikke fornøyd med det kortet. Det ble for "strengt" med den skissa :) MEN: gøy å utfordre seg selv med kort man ikke hadde laget vanligvis!!
Konvoluttkortet er laget etter malen som stod i Ett Trykk. Har fått litt dilla på de korta for tida :)
Det første kortet er et folder kort, oppskriften har jeg hentet fra Sukkersøtt bloggen:) Har prøvd noen "nye" farger til meg å være. Er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd.... Men var et morsmot kort å lage!! (Sløyfa er et kapittel for seg :S hehehe).
Takk for at du ser!!

7 kommentarer:

inger synnøve sa...

heisan:)
du har laget noen fantastiskt flotte kort her,så forskjllige og så gjennomførte alle som en:)
ha en fin søndag:)
klem ifra inger

~Kjersti~ sa...

Kjempelekre kort!! WOW! Synes det nederste var helt spesielt fint!! og konvoluttkortet var så delikat og lekkert!!

Du, har dere planer i påska?

Therese sa...

Fine kort du lager! Likte spesielt godt konvolutt kortene dine..

Ha en fin kveld!

May-Britt sa...

WOW,her var det mye flott!!!
God Påske!

Marianne/skorpionen sa...

Mange herlige og ulike kort du lager! Jeg synes både konvoluttkortet og det nest siste (det som var etter skissen i KOM) var nydelige! Lekre og delikate :)

Monica sa...

Kjempeflotte kort. Så lekre farger og sammensetninger. Fine detaljer. Nydelige. Takk for titten :)

Sylvia sa...

Flotte kort, alle sammen! Det nederste som både var rundt og firkantet var meget stilig.